W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Informacje ogólne

XML

Treść

Zgodnie z porozumieniem zawartym w dniu 29 czerwca 2017 roku seniorzy z terenu Gminy Grudziądz mogą ubiegać się o wydanie Grudziądzkiej Karty Seniora.
Program „Grudziądzka Karta Seniora” ma na celu:
  • podniesienie aktywności społecznej osób starszych w zakresie kultury, rekreacji, sportu, turystyki i edukacji,
  • zwiększenie dostępności seniorów do usług i towarów, 
  • wspieranie integracji społecznej osób w wieku senioralnym, 
  • poprawę jakości życia seniorów, 
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku osób starszych.

Komu przyznaje się Grudziądzką Kartę Seniora?
Kartę przyznaje się osobom, które ukończyły 60 rok życia, zamieszkałym na terenie gminy Grudziądz.

W jaki sposób mieszkańcy gminy mogą uzyskać Grudziądzką Kartę Seniora?
  • należy pobrać wniosek o przyznanie Karty – wnioski dostępne są w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grudziądzu, ul. Wybickiego 38, parter pok. 16 oraz stronie internetowej Grudziądza w zakładce Polityka społeczna,
  • wypełniony wniosek składa się w pokoju nr 16, wraz z wnioskiem o przyznanie Karty okazuje się do wglądu dowód osobisty lub inny dokument (ze zdjęciem) potwierdzający tożsamość Seniora,
  • Kartę odbiera  senior, któremu przyznano Kartę lub osoba upoważniona na podstawie pisemnego upoważnienia.

Karta przyznawana jest bezpłatnie i ważna jest bezterminowo.

W przypadku utraty lub zniszczenia Karty należy złożyć wniosek o wydanie duplikatu Karty, który podlega opłacie w wysokości 10 zł.






Załączniki